اخبار

هاشم خواستار خامنه ای را به هیتلر تشبیه کرد: حکومتی که برای ملتش حرفی برای گفتن نداشته باشد، مرده و به زودی توسط ملتش سرنگون خواهد شد

«هاشم خواستار» مسئول کانون صنفی معلمان ایران با انتشار نامه‌ای خمینی و خامنه‌ای را به هیتلر تشبیه کرد.
آقای خواستار در این نامه خطاب به رهبر نظام تهران  نوشته است: آقای خامنه‌ای، هیتلر هم‌چون حکومت آقای خمینی از دل دموکراسی برآمد، اما با دیکتاتوری مطلق دنیا را به آتش کشید و باعث کشته شدن هفتاد میلیون انسان بی‌گناه شد و سرانجام خود و حکومتش را نابود و آلمان نیز ویران شد. 
این چهره منتقد با اشاره به جنایت‌های نظام  سلطنت فقیه می‌نویسد: سی سال پیش آقای خمینی در تابستان سال ۶۷ بیش از سی‌هزار زندانی سیاسی که زندان‌شان تمام شده و یا حداکثر حبس ابد داشتند را، قتل عام کرد.
به گفته آقای خواستار، در حکومت آقایان خامنه‌ای و خمینی، تمام سران احزاب و سازمان‌ها خانه‌نشین و یا زندان و اعدام شده و تمام نشریات تعطیل و منحل شدند.
وی با هشدار نسبت به روی‌گردانی نسل جوان از دین، نوشته: در عمل این حکومت شما است که با سوء عملکردش مردم را از اسلام فراری و طبق حرف معاون استاندار تهران ۹۰ درصد جوانان از دین برگشته و مردم با شعار «اسلامو پله کردند، مردمو ذله کردند»، بارها حرف دل‌شان را زده‌اند.
خواستار در نامه مذکور نوشته: آقای خامنه‌ای! حکومتی که برای ملتش حرفی برای گفتن نداشته باشد، مرده و به زودی توسط ملتش سرنگون خواهد شد.
وی با استدلال به شعارهای تظاهرات‌های مردمی در مخالفت با رهبری خامنه‌ای می‌نویسد: ملت برای مخالفت با شما به امثال شیخ محمد یزدی و مصباح یزدی که به شما بسیار نزدیک بودند رأی ندادند و از طرف دیگر مردم  هرگونه اعتراض صنفی را سیاسی کرده که بالفور به شعار علیه شما تبدیل می‌شود. 
این نماینده معلمان ایران در فرازی دیگر از نامه‌اش خواستار استعفای علی خامنه‌ای شده و نوشته: به‌خاطر آسایش ملت نه، به‌خاطر مامورین اطلاعات و سپاه و روحانیت هم نه، به‌خاطر خانواده هم نه، بخاطر خودتان که شده استعفا کنید.
آقای خواستار به جنگ‌طلبی علی خامنه‌ای در منطقه نیز اشاره کرده و می‌نویسد: آقای خامنه‌ای، یک کشور دموکراتیک سراغ دارید که همچون حکومت شما با تمام دنیا از جمله همسایگانش سر جنگ داشته باشد؟
وی در نامه یاد شده، داعش را «دست‌پرورده» نظام خامنه‌ای خوانده و هم‌چنین مقصر ادامه جنگ سوریه را نیز نظام تهران معرفی می‌کند و می‌نویسد: ماموران شما در میان مردم شایعه می‌کنند که اگر این حکومت برود کشور ایران مثل سوریه می‌شود، آقای خامنه‌ای شما به کمک حزب الله لبنان و نیروی هوایی روسیه توانستید بشار اسد جنایتکار را با چهارصد هزار کشته و میلیون‌ها آواره در قسمتی از خاک سوریه در قدرت نگه دارید و گرنه دیکتاتور سوریه همان اول رفته و دیگر داعشی بوجود نمی‌آمد. قبول کنید داعش ساخته‌ی شما است.
وی با اشاره به سیستم ادعایی جمهوری در سوریه می‌گوید پدر و پسر بیش از ۵۰ سال است بر سوریه حکومت می‌کنند، نمی‌دانم این چطور جمهوری است که تمام نشده و در این خاندان موروثی است.

leave a reply

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

> <<

Didgah.tv

خبرهای مهم

19 آوریل 2024 5.34 ب.ظ

به این ترتیب، باید احتمال داد که زوج سرمایه داری-صهیونیسم به عنوان سرطانی در 1) فاز آخر 2) بدخیم 3) بدون درمان 4) در بدنی ضعیف وبی جان و 5 ) نزد بیماری روحیه باخته، کار بشریت، تمدن و حیات را در کره…

14 آوریل 2024 9.59 ب.ظ

یک بار باید همت کنیم و رژیم ضد بشری و ضد ایرانی دست نشانده ی صهیونیسم را که از سال 57 به تامین منافع اسرائیل مشغول است پایین بکشیم و ایرانمان را از سلطه ی لندن و تل آویو و مثلث مامور آنها، آخوند-پاسدار-بازاری…

12 آوریل 2024 10.04 ب.ظ

یا جامعه ی مدنی اسرائیل در آن جا و بخش آگاه مردم ایران در این جا دست به حرکتی مهم و نجات بخش می زنند و یا سرنوشت هر دو در دست سایکوپت های آدمخوار تروریست ضد بشر تباه خواهد شد.

05 آوریل 2024 8.59 ب.ظ

نگارنده باردیگر در راستای هشدارهای پیشین خود از تمامی ایرانیان به خواب رفته، خود را به خواب زده و یا علاقمند به خواب می خواهد که صدای کر کننده ی پای هیولایی که به سوی کشورمان روان شده را بشنوند.…

05 آوریل 2024 12.29 ق.ظ

برای صهیونیست های کابینه ی نتانیاهو جنگ ضروری حیاتی است، اما نه برای فردا، امروز، حالا. هشیار باشیم! دشمنان بشریت دست به کار شده اند و اگر متوجه وخامت اوضاع نشویم کار انسان روی سیاره ی زمین…

30 مارس 2024 9.44 ق.ظ

در سایه ی این نکات بدیهی است که سال 1403 خورشیدی می تواند برای نیروهای سیاسی واقع بین و عمل گرا سالی متفاوت از چهل سال حرف و سخن و گفتگوگرایی بی حاصل باشد.

22 مارس 2024 9.24 ب.ظ

اینک بر ما ایرانیان است که با درک این ریزه کاری های لازم و ضروری تصمیم بگیریم آیا می خواهیم به چنین نوع از کار جدید اجتماعی و سیاسی بپیوندیم و منشاء تغییر برای شرایط نابسامان کشور عزیزمان ایران…

20 مارس 2024 1.04 ق.ظ

ما از همه ی ایرانیانی که چنین نگاهی به تغییر و تحول در ایران وضرورت کار منظم سازمان یافته برای آن را دارند دعوت میکنیم که به حزب ما بپیوندند تا در مسیر استقرار «زندگی انسانی  جمهوری ایرانی»…

15 مارس 2024 10.04 ب.ظ

اینک یک «کمیته تدارک تشکیل جبهه ی مردمی جمهوری دوم» بنا گذاشته شده که آماده ی پذیرایی از هموطنان دیگر برای پیشبرد کار تدارکاتی است. ا