اخبار

تظاهرات اعتراضی به تهران کشیده شد

تظاهرات اعتراضی به تهران کشیده شد

ویدئوهای دریافتی نشان می‌دهد که عصر پنجشنبه ۱۱ مرداد تظاهرات اعتراضی در برخی از شهرهای ایران برای نخستین بار به تهران کشیده شد و معترضان به نابسامانی اقتصادی و سیاسی علیه سیاست‌های جمهوری اسلامی شعار سر دادند.

تصاویر نشان می‌دهد که یکی از تظاهرات پایتخت در مسیر چهار راه ولیعصر به سمت میدان امام حسین انجام شده است.

بر اساس یکی از ویدئوها، تظاهرکنندگان که تعداد آنها به چند صد نفر می‌رسد در پیاده‌رو و خیابان ولیعصر در حال راهپیمایی هستند و یک سطل زباله نیز به آتش کشیده شده است.

معترضان در حالی که مشت‌های خود را گره کرده‌اند شعار می‌دهند: «توپ، تانک، فشفشه/ آخوند باید گم بشه».

در یکی دیگر از ویدئوها، معترضان شعار «مرگ بر خامنه‌ای» سر می‌دهند و یکی از آنها فریاد می‌زند که نیروهای بسیجی در حال حمله‌ور شدن به مردم هستند.

در دور تازه اعتراض‌های خیابانی در ایران که از روز سه‌شنبه این هفته آغاز شده است، تهران تا حدودی آرام بود ولی شهرهای اصفهان، شیراز و گوهردشت کرج شاهد اعتراض‌های گسترده بوده است.

ویدئو تجمع اعتراضی در تهران please wait Embed share

ویدئو تجمع اعتراضی در تهران

Embed share The code has been copied to your clipboard. width px height px

The URL has been copied to your clipboard

No media source currently available

0:00 0:00:25 0:00

بر اساس برخی دیگر از گزارش‌های دریافتی٬ حضور نیرو‌های امنیتی و پلیس در مرکز شهر تهران نیز جو پایتخت را امنیتی کرده است.

وضعیت شمال شهر تهران به خصوص محله «تجریش» نیز امنیتی گزارش شده است.

گزارش‌های تایید نشده همچنین حکایت از وقوع برخی درگیری‌های پراکنده در مرکز شهر تهران دارد که رادیو فردا در حال حاضر نمی‌تواند آن‌ها را تایید یا رد کند.

صبح روز پنجشنبه نیز در فلکه «صادقیه» تهران تجمع اعتراضی مشابهی برگزار شده بود که حضور نیرو‌های پلیس در این منطقه نیز قابل توجه گزارش شده بود.

«گوهردشت» کرج نیز برای سومین شب متوالی شاهد تجمعات اعتراضی است که تاکنون یک فیلم منسوب به این اعتراض‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
در یکی از ویدئو‌های مربوط به اعتراض‌های این منطقه٬ گروهی یک‌صدا شعار می‌دهند:‌«مرگ بر خامنه‌ای».

اعتراض‌ها در اهواز و حضور سنگین نیروهای امنیتی/ ۱۱ مرداد please wait Embed share

اعتراض‌ها در اهواز و حضور سنگین نیروهای امنیتی/ ۱۱ مرداد

Embed share The code has been copied to your clipboard. width px height px

The URL has been copied to your clipboard

No media source currently available

0:00 0:01:19 0:00

یک ویدئوی منتشره دیگر هم حاکی از برگزاری تجمع اعتراضی در اهواز در شب پنجشنبه است.
این در حالی است که صبح امروز مقام‌های امنیتی و انتظامی اهواز اعلام کرده بودند هیچ مجوزی برای برگزاری تجمع صادر نشده است.
گزارش تایید نشده‌ دیگر می‌گوید گروهی در خیابان «بوعلی» شهر همدان تجمع کرده‌اند. براساس اعلام مقام‌های امنیتی در این شهر نیز مجوزی برای برگزاری تجمع صادر نشده است.
اراک هم صبح امروز شاهد برخی تجعات اعتراضی بود که به تازگی فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که می‌گوید دامنه این تجمع به شب نیز کشیده شده است.
مشهد هم صبح روز پنجشنبه شاهد برگزاری تجمع بود که فیلم‌های منتشر شده از این شهر حاکی از جو امنیتی آن است.

اوضاع امشب شهرستان ساری هم که صبح شاهد برگزاری تجمعی اعتراضی بود٬ به دلیل حضور نیرو‌های امنیتی در برخی از مناطق این شهر٬ امنیتی گزارش شده است.
دو ویدئوی دیگر هم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به اعتراض‌های شبانه در «اشتهارد کرج» و «قرچک» ورامین است.
در یکی از این ویدئو‌ها معترضان به هنگام راهپیمایی شعار می‌دهند: «نه غزه٬ نه لبنان٬ جانم فدای ایران».

نوسانات ارزی در ایران که پیش از اعلام خروج آمریکا از برجام آغاز شده بود، علاوه بر بالا بردن قیمت مسکن، لوازم الکترونیک، طلا و سکه و تلفن همراه، موجب افزایش نرخ کالاهای اساسی نیز شده است.
آشفتگی اقتصادی در ایران در کنار افزایش دمای هوا، خشکسالی و قطعی مداوم برق در نقاط مختلف کشور، به نارضایتی‌ها دامن زده است.
با این حال مقام‌های بلندپایه جمهوری اسلامی، تلاطمات ارزی و اقتصادی ایران را به بیرون از حوزه اقتصاد، «دشمن» و «دست‌های ناپاک» نسبت می‌دهند.

ویدئوی دریافتی از اعتراض‌ها در کرج/ ۱۱ مرداد please wait Embed share

ویدئوی دریافتی از اعتراض‌ها در کرج/ ۱۱ مرداد

Embed share The code has been copied to your clipboard. width px height px

The URL has been copied to your clipboard

No media source currently available

0:00 0:00:14 0:00

leave a reply

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

> <<

Didgah.tv

خبرهای مهم

19 آوریل 2024 5.34 ب.ظ

به این ترتیب، باید احتمال داد که زوج سرمایه داری-صهیونیسم به عنوان سرطانی در 1) فاز آخر 2) بدخیم 3) بدون درمان 4) در بدنی ضعیف وبی جان و 5 ) نزد بیماری روحیه باخته، کار بشریت، تمدن و حیات را در کره…

26 آوریل 2024 7.54 ب.ظ

اما اگر دیر بجنیم، هیولایی به اسم صهیونیسم که در حال حاضر مغز هیولای بزرگتری به اسم سرمایه داری را هک کرده است و آن را به ماشین احمق انسان کشی تبدیل کرده، جهان و بشریت را به سوی نابودی و انقراض…

14 آوریل 2024 9.59 ب.ظ

یک بار باید همت کنیم و رژیم ضد بشری و ضد ایرانی دست نشانده ی صهیونیسم را که از سال 57 به تامین منافع اسرائیل مشغول است پایین بکشیم و ایرانمان را از سلطه ی لندن و تل آویو و مثلث مامور آنها، آخوند-پاسدار-بازاری…

12 آوریل 2024 10.04 ب.ظ

یا جامعه ی مدنی اسرائیل در آن جا و بخش آگاه مردم ایران در این جا دست به حرکتی مهم و نجات بخش می زنند و یا سرنوشت هر دو در دست سایکوپت های آدمخوار تروریست ضد بشر تباه خواهد شد.

05 آوریل 2024 8.59 ب.ظ

نگارنده باردیگر در راستای هشدارهای پیشین خود از تمامی ایرانیان به خواب رفته، خود را به خواب زده و یا علاقمند به خواب می خواهد که صدای کر کننده ی پای هیولایی که به سوی کشورمان روان شده را بشنوند.…

05 آوریل 2024 12.29 ق.ظ

برای صهیونیست های کابینه ی نتانیاهو جنگ ضروری حیاتی است، اما نه برای فردا، امروز، حالا. هشیار باشیم! دشمنان بشریت دست به کار شده اند و اگر متوجه وخامت اوضاع نشویم کار انسان روی سیاره ی زمین…

30 مارس 2024 9.44 ق.ظ

در سایه ی این نکات بدیهی است که سال 1403 خورشیدی می تواند برای نیروهای سیاسی واقع بین و عمل گرا سالی متفاوت از چهل سال حرف و سخن و گفتگوگرایی بی حاصل باشد.

22 مارس 2024 9.24 ب.ظ

اینک بر ما ایرانیان است که با درک این ریزه کاری های لازم و ضروری تصمیم بگیریم آیا می خواهیم به چنین نوع از کار جدید اجتماعی و سیاسی بپیوندیم و منشاء تغییر برای شرایط نابسامان کشور عزیزمان ایران…

20 مارس 2024 1.04 ق.ظ

ما از همه ی ایرانیانی که چنین نگاهی به تغییر و تحول در ایران وضرورت کار منظم سازمان یافته برای آن را دارند دعوت میکنیم که به حزب ما بپیوندند تا در مسیر استقرار «زندگی انسانی  جمهوری ایرانی»…