اخبار

وکیل ترامپ در پرونده پرداخت پول به هنرپیشه پورن سکوت می‌کند

مایکل کوهن، وکیل شخصی دونالد ترامپ، اعلام کرد که در جریان بازپرسی سخنی نخواهد گفت. او می‌خواهد در ارتباط با پرونده پرداخت حق‌السکوت به هنرپیشه زن فیلم‌های پورن که گفته می‌شود با ترامپ رابطه جنسی داشته، سکوت اختیار کند.ماده پنجم متمم قانون اساسی آمریکا این حق را برای هر شهروند این کشور قائل است که در ارتباط با اتهامات حقوقی که علیه او مطرح می‌شود سکوت کند. اکنون مایکل کوهن، وکیل شخصی دونالد ترامپ می‌خواهد از این حق استفاده کند.

مایکل کوهن اعلام کرده است که در ارتباط با پرونده پرداخت حق‌السکوت به استورمی دانیلز، هنرپیشه زن فیلم‌های پورن برای بازگو نکردن رابطه جنسی‌اش با ترامپ سکوت اختیار می‌کند و حرفی نخواهد زد.

به کانال دویچه وله فارسی در تلگرام بپیوندید

وکیل شخصی دونالد ترامپ در یک پیام توییتری در این باره گفت او در سراسر بررسی این پرونده از حق شهروندی خود در قانون اساسی استفاده کرده و سکوت می‌کند، زیرا نمی‌خواهد در جریان بازپرسی‌ها مدرکی علیه خود به دست بررسی کنندگان پرونده بدهد.

بیشتر بخوانید: وکیل دونالد ترامپ به دادگاه احضار شد

استورمی دانیلز، که نام اصلی‌اش استفانی کلیفورد است، از مایکل کوهن شکایت کرده است. وکیل استورمی دانیلز این اقدام کوهن را “روندی جنجال برانگیز” توصیف کرده و گفته است: «تاکنون در تاریخ ملت ما سابقه نداشته که وکیل یک رئیس جمهوری در ارتباط با سوالات ابهام‌برانگیزی که به رئیس جمهوری مربوط می‌شود، از ماده پنجم متمم قانون اساسی آمریکا استفاده کند.»

گفته می‌شود خانم دانیلز در سال ۲۰۰۶ با ترامپ رابطه جنسی داشته و در جریان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، برای سکوت در این زمینه، ۱۳۰هزار دلار دریافت کرده است.

روز ۹ آوریل ماموران اداره پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) دفتر کار، خانه و اتاق کوهن در یک هتل را تفتیش و مدارک فراوانی را ضبط کردند. آنها ایمیل‌ها، برگه‌های مالیاتی و اوراق مربوط به کسب و کار را با خود بردند. استفن ریان، وکیل کوهن گفته است که اف‌بی‌آی، برخی فایل‌های مربوط به گفت‌وگوهای محرمانه با موکلان این دفتر وکالت را نیز ضبط کرده است.

حکم قضایی تفحص به این دلیل صادر شده بود که مبادا مایکل کوهن مدارک مربوط به پرداخت حق‌السکوت به یک هنرپیشه فیلم‌های پورن را نابود کند.

وکیل ترامپ مدعی شده است که مبلغ مورد نظر را از جیب خودش به استورمی دانیلز، هنرپیشه فیلم‌های پورن پرداخته و ترامپ و تیم‌اش از پرداخت این مبلغ بی‌خبر بوده‌اند. ماموران اف‌بی‌آی بر این نظر بودند که با اسناد ضبط‌ شده از دفتر کوهن، از جمله منشا این مبلغ روشن خواهد شد.

دونالد ترامپ که از تفحص دفتر و خانه وکیلش خشمگین شده بود به خبرنگاران گفت، این “اقدامی مفتضحانه و شرم‌آور” است و انسان را به یاد “شکار جادوگران” در قرون وسطی می‌اندازد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه مایکل کوهن حدود ۱۲ سال است برای دونالد ترامپ کار می‌کند و یکی از افراد مورد اطمینان رئیس جمهوری آمریکاست. او کسی است که می‌گویند مسئول از میان بردن اسناد و نشانه‌های اقدامات ناشایست ترامپ است.

leave a reply

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

> <<

Didgah.tv

خبرهای مهم

19 آوریل 2024 5.34 ب.ظ

به این ترتیب، باید احتمال داد که زوج سرمایه داری-صهیونیسم به عنوان سرطانی در 1) فاز آخر 2) بدخیم 3) بدون درمان 4) در بدنی ضعیف وبی جان و 5 ) نزد بیماری روحیه باخته، کار بشریت، تمدن و حیات را در کره…

26 آوریل 2024 7.54 ب.ظ

اما اگر دیر بجنیم، هیولایی به اسم صهیونیسم که در حال حاضر مغز هیولای بزرگتری به اسم سرمایه داری را هک کرده است و آن را به ماشین احمق انسان کشی تبدیل کرده، جهان و بشریت را به سوی نابودی و انقراض…

14 آوریل 2024 9.59 ب.ظ

یک بار باید همت کنیم و رژیم ضد بشری و ضد ایرانی دست نشانده ی صهیونیسم را که از سال 57 به تامین منافع اسرائیل مشغول است پایین بکشیم و ایرانمان را از سلطه ی لندن و تل آویو و مثلث مامور آنها، آخوند-پاسدار-بازاری…

12 آوریل 2024 10.04 ب.ظ

یا جامعه ی مدنی اسرائیل در آن جا و بخش آگاه مردم ایران در این جا دست به حرکتی مهم و نجات بخش می زنند و یا سرنوشت هر دو در دست سایکوپت های آدمخوار تروریست ضد بشر تباه خواهد شد.

05 آوریل 2024 8.59 ب.ظ

نگارنده باردیگر در راستای هشدارهای پیشین خود از تمامی ایرانیان به خواب رفته، خود را به خواب زده و یا علاقمند به خواب می خواهد که صدای کر کننده ی پای هیولایی که به سوی کشورمان روان شده را بشنوند.…

05 آوریل 2024 12.29 ق.ظ

برای صهیونیست های کابینه ی نتانیاهو جنگ ضروری حیاتی است، اما نه برای فردا، امروز، حالا. هشیار باشیم! دشمنان بشریت دست به کار شده اند و اگر متوجه وخامت اوضاع نشویم کار انسان روی سیاره ی زمین…

30 مارس 2024 9.44 ق.ظ

در سایه ی این نکات بدیهی است که سال 1403 خورشیدی می تواند برای نیروهای سیاسی واقع بین و عمل گرا سالی متفاوت از چهل سال حرف و سخن و گفتگوگرایی بی حاصل باشد.

22 مارس 2024 9.24 ب.ظ

اینک بر ما ایرانیان است که با درک این ریزه کاری های لازم و ضروری تصمیم بگیریم آیا می خواهیم به چنین نوع از کار جدید اجتماعی و سیاسی بپیوندیم و منشاء تغییر برای شرایط نابسامان کشور عزیزمان ایران…

20 مارس 2024 1.04 ق.ظ

ما از همه ی ایرانیانی که چنین نگاهی به تغییر و تحول در ایران وضرورت کار منظم سازمان یافته برای آن را دارند دعوت میکنیم که به حزب ما بپیوندند تا در مسیر استقرار «زندگی انسانی  جمهوری ایرانی»…